32 frågor om mig!

1. Hur gammal är du om fem år? 16

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Familjen^^

3. Hur lång är du? 1,48

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Calle och chokladfabriken (med syrran)

5. Vem ringde du senast? Morsan

6. Vem ringde dig senast? Assan

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Jobbigt

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?   Båda

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?  Gifta

10.  Vad e du beroende av? Musik!

11. Vilken hårfärg har du? Brun-rött

12. När vaknade du i dag? halv 11

13. Vem saknar du just nu? bl. Sigge, kompisar, släckt

14. Vilken är din favoritplats?   Thailand, hemma, landet

15. Vilken plats föredrar du minst? Kanske något trångt rum.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?  Någon stans i stockholm tror jag.

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Att päronen (föräldrarna) skulle glömma mig på en tågstation^^

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Assan, Bella och Inka

19. Vem vet nästan allt om dig? vet inte, FS (Felicia) kanske

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med!

22. Hur många kuddar har du i sängen? oftast 2

23. Ovana? Klia på exem (jag vet)

24. Har du rökt? NEJ! kommer aldrig göra!

25. Hur mår du? Jätte bra!

26. Är du social? Ja, det är jag väll

27. Vilken är din favoritglass? Polka, lime, stoberry twist, chocklet chip

28. Vilken är din favoritefterrätt? Risgrynsgröt^^

29. Tycker du om kinamat? BLÄ! FISK :P

30. Tycker du om kaffe? Det är ju beskt!

31. Hur har de senaste dagarna varit? Kuliga^^

32. Vem är du lik? Vet inte...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0