Moské besök!

Idag va hela skolan utom dagiset (fas juste det e ju ine skolan^^) och hälsade på i moskén. Det var ganska tråkigt fast det var kul tt fota! Innan jag fick min kamera tyckte jag att alla som gillade fota och ville bli fotograf (pappa e fotograf) var konstiga. Men sen när jag fick min kamera har jag verkligen börjat gilla det, jag önskar mig tom en systemkamera! Nu tkr ni säkert att jag e tråkig som tänker så tråkiga tankar och skriver det på bloggen, så nu kommer bilderna!^^
Nu är vi på väg
Alla här i världen kan ju inte thai så vi tog med skolans thailärare.
Hon kan prata flytande thai. Vi hade förberätt lite frågor som hon frågare.
^                                                              ^
|                                                               |
Imamen                                                     Tinakå
Det var inte bara jag som var pressfotograf^^
Alla lyssnar intensift
Även lärarna
Här är gravarna, allas huvuden är vända mot mekka.
Nu kommer alla musslimer
Nu väntar de på att få gå in
Vi fick inte gå in :(
Man måste tvätta sig innan man går in i moskén
På arabiska skriver man med smailar som röker^^
Hej då!
PS Skriv en kommentar om du vill ha fler bilder eller undrar ngt DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0