Tornado!

Hej alla gulliga läsare!
Idag har jag varit på "Slow Down" och tränat volleyboll. Det var jättekul, men det började regna så vi var tvungna att sluta i förtid :( När vi (jag Felix F, Felix H och Michel) satt och väntade på att småbarnen skulle bli klara (de spelar före oss) sa Michel:
-Kolla en TORNADO!
Amen va fan Michel, tänkte jag, vad tråkig du är! Av en reflex vände jag mig om och såg faktiskt en TORNADO! Det var as coolt! Men som tur av kom den inte närmare^^ :tumbup:
Så här så den ut
Så här långt borta var den
Nu har den precis gett sig
(Jag lovar att jag har tagit bilderna själv!)
Till middag åt vi hemlagade hamburgare! Så gott (fast de inte var från Mc Donalds) jag har inte ätit det sen vi kom hit typ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0