Tsunami!

Igår efer skolan tittade jag och min syrra på "Calle och chokladfabriken" men när vi sett ungefär till när det har hittat den första guldbiljetten knackar vår granne på och säger att det är tsunamilarm! Jag blir as rädd och börjar typ skaka! Efter ca 3 min har alla i famijlen tagit säg ut ur lägenheten och rusar ner för trapperna med ryggerna packade med datorer och pass. I höstast hade vi hade vi tsunamiövning i skolan så vi viste vart vi skulle åka, dvs till mosken och upp i skgen. Efter ett tag började det regna och all a gömde sig under bananträdsblad. När vi suttit där i djungeln i 2 h började vi gå neråt. Men det hemska var att en lärare i skolan bröt handleden :( Sen åkte vi till min kompis pappas kompis hus och där sov vi under natten. Nu är vi alla glada över att vi inte dog i tsunamin. Inga bilder från evakueringen (stavning)
Om det är ngt ni ndrar skriv bara en kommentar :love:

Kommentarer
Postat av: Ellzz

Åh, jag tänkte på er när jag hörde att det var tsunami! Blev jätte rädd! Gud va bra att ni mår bra nu! Kram <3

2012-04-12 @ 18:53:34
URL: http://Ellzz.devote.se
Postat av: Igge <3

Awww! <33 Miss you!!!!!!!!!! <333333333333333

2012-04-14 @ 05:49:49
URL: http://iggeth.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej!

Det var på nyheterna om tsunami-grejen här i sverige! Vi har varit superoroliga, men är glada att ni mår bra!

Hela släkten hälsar! Puss o Kram!

2012-04-14 @ 12:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0