30 frågor

Dag 1-En bild på mig och 10 sanningar om mig.
Dag 2-Min familj.
Dag 3-En vän du inte träffat på länge.
Dag 4-En person som har haft stor betydelse till den du e i dag.
Dag 5- 3 snygga killar.
Dag 6- Det här får mig att skratta.
Dag 7- Det här får mig att gråta.
Dag 8- Vad e kärlek för mig.
Dag 9- vad e hat för mig.
Dag 10- En bild som e över 1 år gammal och en ny tagen bild
Dag 11- 4 bilder som gör mig glad.
Dag 12- En dålig vana
Dag 13- 3 favvo serier.
Dag 14- En låt som betyder ngt och vrf.
Dag 15- 5 webbsidor jag ofta e inne på.
Dag 16- Ett kort ngn annan har tagit på dig.
Dag 17- Min tro om vad som händer efter döden.
Dag 18- Detta gör jag på helgerna.
Dag 19- för 10 år sedan.
Dag 20- Det tycker jag om att göra.
Dag 21- Hit vill jag åka innan jag dör.
Dag 22- En film jag kan se hur många ggr jag vill utan att tröttna.
Dag 23- 5 Bloggar jag läser dagligen.
Dag 24- ngt jag e orolig för.
Dag 25- I min väska
Dag 26- 2 saker jag längtar efter.
Dag 27- Bild på din garderob.
Dag 28- Min största rädsla
Dag 29- En bild på ngn du saknar
Dag 30- 5 bra saker som har hänt under dessa 30 dagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0