Batik med lilla Svenska skolan Koh Lanta (min skola)

Min tröja ❤
Min kompis tjöja ;P
Ja, här ser man ju hur många vi är i skolan just nu! Det saknas bara 4 elever!
Hur många är ni i skolan?
Liten bild på mig! :love:
I torsdags och fredags fick vi på lilla Svenska skolan lära oss om batik. Först ridtade vi upp "mönstret" på tröjan med blyerts (jag hade inte tänkt att skriva mitt namn på thai men nästan alla gjorde det och då tänkte jag att det kan vara kul att ha som minne men det blev inte så bra. Jag hade heller tänkt att göra lila inuti pease märket men det läckte lite kan man säga och då var jag vungen att göra där för att det inte skulle se konstigt ut. Sen skulle man ha en särsild hällare och hälla vax längs linjerna och sist men inte minst måla. Det var sperkul och jag önskar värkligen att jag får göra det ngn gång igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0