Indianas sista kväll ❤

I går stängde en bar som Indiana, han som äger baren heter pass och är en indian^^ Eller ja inten riktig men han klär sig som indianer gör. Han är jätte snäll och kan till coh med lite svenska. Vi hade en jätte mysig kväll och många som vi känner var där. Dt blev tom lite fire show, det var samma killar som jag visade i filmen inlägget innan, de stod på samma plats och det var även samma låt "Beautiful" med Akon. Så tänk att jag filmade det igår^^ Dom var super duktiga och man blev lika farsinerad (stavning) som furra gången, det är så coolt. Önskar att jag kunde göra så! Men precis när jag skulle ta upp kameran så märkte jag att jagh ade slut på batteri i kamern och min syrra vägrade att låna ut kameran :mad:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0