Skola!

Nu har jag precis kommigt hem från skolan! Just nu är vi bara 3 st i klassen och det känns jätte skönt! Man får mkt hjälp osv. Det är bäst att gå i skola här i Thailand! Idag hade vi lite thai men vi lärde oss inte så roliga ord/meningar^^ Men jag kan skriva lite andra ord jag kan :)
Sawa di kha/krap Hej!
Ling uan tjock apa^^
Jag heter ... Chan/Pom chu ... kha/krap (Can om man är tjej, Pom om man är kille, kha om man är tjej, krap om man är kille
Det var ganska lite men aja! :D Om ni vill kan ni skicka en kommentar om vad ni heter så kan jag skriva det på thai här på bloggen :)
Thailands flagga ↑

Kommentarer
Postat av: Ellzz

Gud va skönt att vara bara 3 nu! Astrid och Hampus har åkt hem nu va? Hur många tjejer och hur många killar är det? <33 kram

2012-05-15 @ 18:49:06
URL: http://ellzz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0