Uflykt!

Igår var vi ute på utflyk ner till nationalparken ängst ner på Koh Lanta! :) Det tog typ en timma att åka dit, men det var super mysigt att sitta där bak på moppen och känna vinden dra i håret. Det var rätt bakig och svängig väg men det var som att åka berg-och-dal-bana (stavning). Det första vi gjorde när vi kom fram var att gå upp till fyren som ligger uppe på ett högt berg kan man säga. Syrran och mamma gick före, men jag och pappa tycker att det är viktigt att "minnas och bevara" Haha! Neja skoja bara pappa är ju fottograf och jag måste ju lägga upp lite bilder här på bloggen :D . Sen gick vi ner och badade i havet. När vi hade torkat upp lite gick vi på jungelpromenad :P . Här kommer det lite bilder ;P
Fyren från ena hållet
Och från andra
Söta
Nu står jag vid fyren och kollar ner från ena sidan
Och från andra^^ Lite skilnad?
Här kommer bilder från djungel turen
Höga tröd
Och snirkliga träd
Dom är verkligen höga^^
.
När vi var påväg hem köpte mamma en ny bikini till mig Tack! Men den kommer jag inte slita ut här i Thailand så kommer börja använda den när jag kommer hem till Sverige ;)
När vi äntligen kommigt hem var det bara att packa och ge sig ut igen^^ Haha! Jag fick inte en ända lungn stund den dagen :) Sen åkte vi iaf till våra kompisar. Vi badade med dom i poolen och gjorde lite busiga saker:
Hehe
Lisa
Casper
Kolla vad högt det blev med alla pallar!
.
Det här blev typ värdelns längsta inlägg som ni märker men har man inte bloggat på hela dagen så blir det lite grann ;)

Kommentarer
Postat av: Ellzz

Gud va kul och bikinin var super snygg!

Det är bara kul med långa inlägg! Puss <3

2012-05-20 @ 12:07:36
URL: http://ellzz.webblogg.se/
Postat av: Beundrare <3

Hej Irma jag vill bara säga att det är jättekul att läsa din blogg för du skriver om så roliga saker och du visar bilder på sånt som inte finns i varje blogg! Jättebra blogg och jag hoppas att du fortfarande kommer skriva så bra när du flyttar till Sverige!

2012-05-20 @ 12:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0