Badat!

Idag efter skoan gick jag och syrran för att bada! Efter en halvtimma blev det ganska långtråkigt och då tänkte vi gå upp men så kom våra kompisar :) Dom är 1 och 3 år gammla och är världens sötaste ungar. De älska att hoppa från kanten och knasar sig hela tiden^^ Efter ett tag kom våra andra kompisar och då kom vi på en rolig lek :D Vi ställer oss på världens gulliga ungars pappas axlar (okej det där lät as fail men vet inte riktigt hur jag ska förklara det bättre... hehe!) och sen gungar man 3 gåner och så tryckerman ifrån och lutar sig bakåt = bakåtvolt :P Det är bajskul och det måste ni testa ;)
Sorry hade inga bilder ska ta med kameran
tills nästa gång :)

 


Kommentarer
Postat av: HANNA

sikken fin header! :)

2012-05-18 @ 18:22:55
URL: http://hannalovisasol.se
Postat av: Olivia Z

hej! nu har jag lottat ut 2 stycken som har vunnit i men veckans blogg! det kanske är du som har vunnit!?

Gå in på min blogg och kolla om det är du som har vunnit! jag skulle bli glad om du också var med i min helgens blogg!

2012-05-18 @ 22:38:41
URL: http://oliiiviaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0